BavulFUSO
Canter 3C15 met Palfinger laadklep Slechts 63.4...
Bavul
FUSO
Canter 3C15 met Palfinger laadklep Slechts 63.4...
sabit fiyat KDV hariç
€22.000
(€26.620 brüt)
Üretim yılı
2016
Durumu
Kullanılmış
Konum
ANDELST 

Resimleri göster
Haritayı göster
Fiyat ve Konum
sabit fiyat KDV hariç
€22.000
(€26.620 brüt)
- Konum:
- ANDELST, Hollanda

Ara
Teknik detaylar
- Kilometre:
- 63.487 km
- Güç:
- 110 kW (149,56 bg)
- Ilk tescil:
- 08/2016
- Yakıt türü:
- dizel
- Lastik boyutu:
- 195/75 R16C
- Dingil konfigürasyonu:
- 6x2
- Dingil mesafesi:
- 2.750 mm
- Yakıt:
- dizel
- Şoför kabini:
- gündüz kabini
- Vites türü:
- otomatik
- Emisyon sınıfı:
- Euro 5
- Süspansiyon:
- diğer
- Koltuk sayısı:
- 3
- Toplam uzunluk:
- 7.500 mm
- Toplam genişlik:
- 2.500 mm
- Toplam yükseklik:
- 3.500 mm
- Yükleme alanı uzunluğu:
- 5.530 mm
- Yükleme alanı genişliği:
- 2.280 mm
- Yükleme alanı yüksekliği:
- 2.560 mm
- Donanım:
- ABS, elektrikli cam sistemi, spoiler
Teklif detayları
- Listeleme kimliği:
- A208-15-407
- Referans no.:
- 45795
- Son güncelleme tarihi:
- 22.12.2025
Açıklama
= Further Options and Equipment =
- Euro 5
- Central armrest
- Radio/CD player
= Notes =
- AWB Clixtar / DC central axle trailer (Type: Loadbooster - 35)
- Platform dimensions: length 553 cm x width 228 cm x height 256 cm
- Load area height: 87 cm
- 2 side doors on the right
- Lighting
- Translucent roof
- Rails for safety bar
- Wooden floor
- Palfinger tail lift, 1,000 kg
- Only 63,487 km!
= Additional Information =
General Information
Number of doors: 2
Technical Information
Engine displacement: 2,998 cc
Axle Configuration
Front axle: Tire size: 195/75 R16C; Max. axle load: 1,900 kg; Steered; Left tire tread: 50%; Right tire tread: 50%; Suspension: Parabolic spring
Rear axle 1: Tire size: 195/75 R16C; Twin wheels; Max. axle load: 2,500 kg; Left inner tire tread: 50%; Left outer tire tread: 50%; Right inner tire tread: 50%; Right outer tire tread: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: leaf spring
Rear axle 2: Tire size: 205/65 17.5; Max. axle load: 3,500 kg; Left tire tread: 40%; Right tire tread: 40%; Suspension: air suspension
Weights
Unladen weight: 4,005 kg
Payload: 2,995 kg
Kedpex Nivtjfx Aggsnf
Gross vehicle weight (GVW): 7,000 kg
Functionality
Load platform height: 87 cm
Condition
Technical condition: good
Visual condition: good
Product Safety
Manufacturer: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17, 6673DB ANDELST, NL
Bu ilan otomatik olarak tercüme edildiğinden bazı çeviri hataları oluşmuş olabilir.
- Euro 5
- Central armrest
- Radio/CD player
= Notes =
- AWB Clixtar / DC central axle trailer (Type: Loadbooster - 35)
- Platform dimensions: length 553 cm x width 228 cm x height 256 cm
- Load area height: 87 cm
- 2 side doors on the right
- Lighting
- Translucent roof
- Rails for safety bar
- Wooden floor
- Palfinger tail lift, 1,000 kg
- Only 63,487 km!
= Additional Information =
General Information
Number of doors: 2
Technical Information
Engine displacement: 2,998 cc
Axle Configuration
Front axle: Tire size: 195/75 R16C; Max. axle load: 1,900 kg; Steered; Left tire tread: 50%; Right tire tread: 50%; Suspension: Parabolic spring
Rear axle 1: Tire size: 195/75 R16C; Twin wheels; Max. axle load: 2,500 kg; Left inner tire tread: 50%; Left outer tire tread: 50%; Right inner tire tread: 50%; Right outer tire tread: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: leaf spring
Rear axle 2: Tire size: 205/65 17.5; Max. axle load: 3,500 kg; Left tire tread: 40%; Right tire tread: 40%; Suspension: air suspension
Weights
Unladen weight: 4,005 kg
Payload: 2,995 kg
Kedpex Nivtjfx Aggsnf
Gross vehicle weight (GVW): 7,000 kg
Functionality
Load platform height: 87 cm
Condition
Technical condition: good
Visual condition: good
Product Safety
Manufacturer: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17, 6673DB ANDELST, NL
Bu ilan otomatik olarak tercüme edildiğinden bazı çeviri hataları oluşmuş olabilir.
Tedarikçi
Not: Ücretsiz kaydolun veya giriş yapın, tüm bilgilere erişmek için.
İlk kayıt tarihi: 2003
İstek gönder
Telefon & Faks
+31 488 2... ilanlar
İlanınız başarıyla silindi
Bir hata oluştu






























